Igår dagen

Igår blev det spontan bio med Axelia! Public Enemy!

Vi firade att hon åker till england på tisdag, York och försvinner för ett år:/  Hon är tillbaka till min student. Men Public Enemy var jättebraaa lite förlång dock men jag gillade den. Den var så jävla snyggt filmad och väll gjord. Men Johnny Depp gör ganska mycket för filmen för att den ska funka men den är bra. Så värd att se på Bio! Lite arg på slutet dock men jag ska inte avslöja något tihihi men den är värd att se och Depp är grymt snygg.

Innan bio var träffade jag på lite härliga människor, Fikade med Fanny, Beck, Ellie och Axelia sen kom Paris förbi innan hon snabbt försvan igen. Kollade lite på skor då kom Mimmi och Sting och sen även Adrian, Dummle, Tusse och Jonas. Sen Hittada jag Mamma och Lars uppe på Stads Teaten. Efter  det bli det lite Thai på fatt, trog och åt thai innan

bio började med Paris.  Sen sprang vi på Mickis oxå och pratade lite gammla tider/ att hon kanske kunde hjälpa mig få jobb backom konser, yeeach.




Kommentarer
Postat av: Axelia

kul att vi "firade" att jag åker, typ nu ska vi fira att vi slipper se varandra på ett år eller?:P Men tack för en super mysig käll & eftermiddag. xxoo

2009-08-29 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0