Drunk and happy I pirecade my belly button

Jaaaha att jag aldrig lär mig (......)
- mmm inte okej Johanna lilla, inte okej, vad ska mamma säga?(hmmm)
Fick en mycket arg Mimmi på mig, som sprang runt i huset skrikande över att alsolspriten & frukosten var slut.

Igår:
Det var mycket trevligt hos Kia skrutten igår. Tjej middag och en massa vindrickande föllt av terror sms till 118100 med frågor om "Hitler var bra i sängen."
- Kan tyvärr kan jag inte säga att 118100 hade något vidare fyndigt svar på den frågan förutom, att han troligen sov bra.
Sen drog festande igång and "the girly talk"...blablablabla.  Jag hittade mig en mycket trevlig piercare och vi bestämde oss att slå våra smarta huvuden ihop och före slog en "fylle piercing":D Jag tycker än att tanken var grym fast jag har ganska ont där på naven (BUT still happy.) Tog ett tag innan vi träffa med pennan där hon skulle trycka igenom nålen och sen tog det ett jävla tag att få ignom nålen såklart (.....!!!)
Vin, öl och masssa godi med underbara människor = LOVELY
♣™♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0