Första advent

Idag är det första advent allihopa :) Jag vet inte men jag tycker faktist att första advent låter ganska mysigt och inbjudande and btw God Morgon! Sitter i köket  och dricker lite kaffe, bandit i backgrunden dem spelade precis Ozzy "I don't  wanna stop" mmm braa låt det om jag får säga det själv.
Ska snart börja sminka mig och fixa håret därför tänkte att jag skulle ta sju bussen nu på morgon så jag hinner till teater läxtionen. Så surt med tidiga läxtioner..jag menar vem vill gå upp tidigt liksom (förutom Fanny) haha jaa men innan jag går ska jag öppna min chocklad kalender , jag menar man får ju inte glömma den ända traditonen som faktist är bra med julen! CHOCKLAD KALENDEN! Då ska vi see här...vart har vi nu ruta ett "hmmm"
Byebye hörs ikväll<3

Hello Kitty chocklad kalender med kaffe. It's lovely<3

Kommentarer
Postat av: sae

Oho<3 Jag har en likadan kalender! :D

2009-12-01 @ 07:12:25
URL: http://psilocybin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0