Igår dagens bilder

&
Lite bilder från går dagen - Hade öppet hus (bara)..ganska segt meen gick ändå:)
Idag var jag på högskolemässan eller yrkesmässan(vad den nu heter)....Faaan klarar inte av sånt! Jag är redan en kedje rökande, kaffe narkoman med tvångssyndrom..tro mig jag är förvirrad  så det räcker och blir över! Ne klokare blev jag inte  av dagens mini trip till älvsjö. Jaaha  man kan ju alltid bli strippa om allt går åt pippan (back up plan liksom)
  1. BTW: Ska man ha vinter jack eller inte?
  2. Hatar vinter jackor, hittar iinget bra
  3. Meen å andra sidan är det väldigt kallt
  4. hmmmmm..

Kommentarer
Postat av: Diana

Pälsjacka!!

2009-12-04 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0