Oj, vart kom vinten ifrån?

GOOOOOOOD MOOOOOOORRRRGGGGGOOOOON!
OMG DET ÄR FROSST UT!


Jaaha och idag börjar man kl 18.00 pga öppet hus...mm då ska vi spöka för dem små 94:orna och typ leka lite teater lekar med dem. Shiit faan tre år har gått sen jag själv stog där och försökte välja vad jag ville går. Tideen går...den gör verkligen det och snart är det högskola oxå *ÅNGEST* Nä ussch inga sånna tankar! Ska börja fixa mig strax och sen dra till stan. Ska utföra mitt uppdrag, får se hur det går:P (mm nu undrar du allt vad det är vaXD)
Nu ska jag väcka Beck och tvinga henne gööööra mig kaffe åt mig....thihi( men hon lär ju säkert kasta kopen i huvudet på mig istället)
Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0