Peppar för om några timmar

Firat lillebror idag som blev 12 år!  Och om några timmar ska man upp och ha skol avslutning...roligt roligt. Sen tillbaka hem i snö ovärdret. Jag ska berätta en sak att här ut på landet (utan för min dörre) är det snö ända upp till knäna (inte OK)

The list of the year;

 

Fira att man har lov

 

Ta upp min sociala lista och lyfta luren

 

nya piercingar

 

Shiiit som vanligt har jag glömnt att handla julklappar, borde blivit jude istället då hade man ju sluppit det här med sentemental klapp. Haha jag vet mina vänner kallar mig The Grinch med gooda skäll.  Tro mig. Men jag tycker inte om när man ska tvinga ihop varandra för en löjlig. Kanske växer ur det när jag ligger på en strand i hawaii med cocosbh och en drink i hand nästa jul meeen jag tycker faktiskt om  att julpynta och baka!:D

 

BTW: Nu är jag redo för mys pys! Tänker bli en oldy och börja ha filmkvällar med varmt te och täcke♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0