The 7 Fingers: ”PSY – Mad Circus” på Subtopia

"Akrobatisk dårpippi. Det svänger om The 7 Fingers världspremiär.
Det världsunika nycirkuskompaniet The 7 Fingers från Montreal är här för sitt tredje Sverigebesök. Sedan 2002 har de förvånat, förfört och vågat nytt – inte alltid lyckats hela vägen – men så varit på banan igen för att, faktiskt, kreera mirakel."
http://www.dn.se/kultur-noje/scenrecensioner/the-7-fingers-psy-mad-circus-pa-subtopia-1.1020839

Här är en video från gruppen ( The 7 fingers) som jag såg igår/  Promo video;

Den föreställningen var så bra! Den var så bra att jag redan sitter och letar nya biljetter till deras förställning, innan dem åker tillbaka till Kanda! Kan  även passa på att tala om att min dröm man är en sexig akrobat!<3 Fuck rockstars! Jag vill haaa en sexig vältränad man.  Förställningen var så bra, när föreställningen var över hade jag så ont i magen därför att jag spänt mig under föreställningen haha jag var så rädd att någon skulle ramla och dö och  dem ända orden som rörde sig över mina läppar var "ooooooo", "aaaaaaa", omg" och ååååå".
Bästa var att när det var över och jag och mimmi sprang iväg för att ta en sista cigg och några av artisterna ut och raggade lite=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0