lördag/söndag

Med huvudverk och smärta i resten av kroppen ligger jag här nu i min säng, redo för John Blund. Har tillbringat hela dagen i sängen. Kom hem 9 imorgse dirket efter ravet. Så jag hade inte hunnit sovit någonting än. Meen jag måste säga ravet igår var någo av det roligaste rave jag har varit på!  Musiken helt underbar, spårade total under hela kvällen och dansde i 7 timmar med minder avbrott av rökpauser. Så sjukt bara dj´s! Helt underbart!<3  Om jag inte hade så ont i huvdet nu skulle jag börja dansa nu.

Kvällen tog sin början med att efter jobbet. Efter jobbet åkte jag iväg till mimmi. Där satt vi i soffan och sminkade oss till sterarin ljus efter som det var under earth hour. Det var ändå ganska myssigt, tyvär bli förblinade när vi skulle ut och röka och såg att på andra sidan huset, tog hennes enorma fetta granne prominera naken i köket!* spring runt och shakde lite* Sedan drog vi till ravet och shakde som FAN! Så bra! Freakde lite, ibland alla höga människor....men det var så kul.! Dem utlänska djnerna var riktgit bra!! Då och då blev vi tvungana att gömma oss mitt i smeten där det är som varmast. Dem så var där och inte förstår vad jag menar med att det är varm så är det så här att det blir ¨så äcklig och svettigt att det troppar från taketXD Och govet är helt fuktigt och svättigt. Såå  nasty! Men iallfall vi blev tvingna att  gömma oss efter som vi hela tiden blev smygg fotade av en snubbe :C och plus att det var massa fotografer som hela tiden skulle ta foton oss, och jag som hatar kamror och bara får ångest  var detta ett måste att gömma sig. Så vi var ju inte dirket fräsch när vi tog hos till bromma för att äta fruskost innan bussen hem gick.

But weell nu ska jag sova<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0