En underbar Bakis middag

Idag hade jag midda! Med massa underbara människor<3

Idagen började med att jag rulladed hemåt efter valborgs nattens festande. bakis som jag var började jag stor städa, för att sedan vänta in min fester. Först rullade mimmi och jag tvingade in min kvinna i köket för att laga mat (kärlek för den maten). & dansade runt i vardasrumet till BANDIT. Efter en timme rulllade ellie, Beck & Micke med lite kokos bollar och vin. Vi satte hos ut på altanen och rökte och Micke spelade på min el gitar....hah slutade typ ändå bara i massa knarkar vissor men det var ändå myssigt ut i solen. Sen kom Freja, Shutang, Fanny, Marika & Jave. Fanny & Shutan intpg mitt och började laga mat till oss alla. Gud jag ska gifta mig med dem båda, Fanny gjorde en så otroligt god klad kaka som smällte så gott i munnen medans Shutang den lilla thai mannen hade gjor lite asiatisk. Gud älskar er tack<3

Middan var myssig och härlig. Sen när Arian rullade in blev det eld poi! Så nice, han är så himla duktig!



Kärlek på hög nivå

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh tack gumman för allt det var underbart.

Fundera på att ha de snart hemma hos mig igen

men utan en enda sur min!>.< <33

2009-05-03 @ 23:38:08
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0