Julmusten kommer kanske inte att kunna nå fram till alla i år!

Förlåt jag kan inte hjälpa mig själv i såna här läggen! Men ibland måste man ju bara få skratta åt och påpecka hur ironisk svensk tv är! Nämeen som idag när jag satte mig en stund och bläddrade igenom kanalen och stannade en stund vid dagens, Rapport..
*Dagen ilands problem!*
Svensk julmust pruduktion kommer kanske inte att räcka till alla! Om inte återvinning kommer igång inom kort kommer inte produktionen av Julmust att kunna nå fram till alla. Dem röda backarna och glas flaskorna räcker inte till!
Oh no pooor us!


Det är varför jag censurerar mitt egna intag av verkligheten. Jag tror nog jag stannar i min egna värld av rainbows and ponys :P Julmusten får vänta ett tag till asså

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahahahahahhaaha sjuk

2009-11-17 @ 17:54:20
URL: http://fannyer.blogg.se/
Postat av: Erika

hahahaha!

2009-11-18 @ 12:15:03
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0