Oh yes, vikt ned gång, me like


Försov mig idag voopsi, duuppsi! Missade första timmen av manus läsande som vi hade 8 imorgse>.< Men jag orkade verkligen inte lämna sängen imorse....vad ska man göra liksom?
Pjäsen var ändå ganska skum  iför sig handlade typ om att Jesus som råkar födas på ett snabbköp och sen spårar allt, lite knas. Åh jag är så glad jag har börjat träna igen, nu när jag har bestämt mig för att förska mig på akrobat utbildningen! Så nu har jag tappat 7 kg på två veckor! Hohoo thihi goodi, fast det har ju jättemycket med min medicin och att min mage inte fungerar längre som den ska. Men ändå! Då blir man lite lycklig.
Ganska händelse fattig dag. Åkte till T-C med Beck och handlade på Carlings lite grejer. Bland annat schahen som ni ser på bilderna, look up. Tog även en kaffe med lite andra människor. Imorgon blir det planering in för helgens resa för då drar jag till Oslo och jobbar där under lördag och söndag, kommer tillbaka på min 18års dag..
ByeBYe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0