Kolla mitt hår

Hello good afternon.

Är hemma och mysser. Så grymt hektisk dag idag! Men jag tänkte att när jag ändå sitter här i mina mjukiskläder utan några större planner kan jag ju vissa mitt hår:D Som jag sa innan.



Kan känna att  håret kanske blev lite för kort men men...

Roligaste idag!
Ellie full och hög! Hon var sånt jävla pain in the ass hela skol dagen men ganska rolig..totalt hyper . Började med att hon fortfarande var full när hon vaknade imorse efter vart ute igår. Så den lilla skrutten råkar ta ett litet extra piller  i morse av sin medisn. Som ska fungera så hon blir gladare. Men överdoserig gör att hon blir jättespeeda och okontrolerbar. .
Lite Party var det!<3 Hon var över allt och skrek, hoppade, pratade ikapp läraren/ hon okontrolerbar haha


Kommentarer
Postat av: Sae

snygg frilla! :D

2009-09-03 @ 19:57:24
URL: http://psilocybin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0