Miyavi Konser idag!



MIYAVI




Idag var det konser och även firade av Robins 20 års dag! Jag och Fanny överraskade honom med delade på en konser biljett till våran baby innan han far i väg till andra sidan jorden, till de framande landet japan. Gud en så lyckad kväll! Jag är lyrisk rakt igenom!
Vi börjad hemma oss Robin där vi drack kaffe och chillade sen sa vi åt han att han bara hade en viss tid att fixa sig innan vi skulle ut på äventyr. Vi lurade med honom till globen där vi gick i cirkar för att förvirra honom innan vi sluten stannade vi fryshuset  en halv timme senare och överraskade honom med vår lilla härliga Miyavi biljett! ÅÅh så glad han blev! Ni förstår inte de här är en sådan *nostalgi kännsla* för oss tre! Det är lycka rakt igenom. Grattis darlig hoppas du blev nöjd!<3<3 

Konseren var myssig och underbar! Måste verligen ge miyavi kreeed för att ha förbättrat in röst så grymt mycket! Han var helt galen och underbar han skulle ut påvägarna, av med kläderna, han fick gosidjur kasta i huvudet. Nä det var lite magist! Han är verkligen grym live! Och detta har jag rätta att hävda mig om efter som jag sett han mer en 1 gång. Så jäävla bra!! Vi Dansade, sjöng och upp på baren ,helt grymt!!!

AA gud det var ju så grymt pinsamt först när vi kom in och jag så att samma gammla snygga bartender som stog i baren efters som föra konseren blev jag så grymt full när han bjöd mig på massa öl och satte han lite i shiten tror jag men i allafall, så jag vågade ju inte kolla mott han för efter som jag skämdes så mycket:D Men efter halva konsernen gick jag ditt och frågade om han kom ihåg mig och då skrattade han bara och nikade:D HAHAAH men han gillade att vi alltid var så PARTY! Så jag och Fanny parkerade oss  vi baren och snackade med honom och fick bra ståplatser:D Efter som vi fick ställa oss på baren! PARTY PEOPEL! Faan man ska inte var så rädda att göra massa saker man ska vara galen och spårad LIVE YOUR FUCKING LIFE !

Lägger upp bilder imorgon
byebye kiss and hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0