God morgon

Ny bakade muffins...
Ligger hemma oss sara och dreglar oavbrutet på hennes vita kudde. 2meter bort, ett fat med nybakade muffins men för tillfället tror jag nog att jag nöjer mig med resorb.

Igår: Diana, Diana vad hade jag gjort om jag inte hade dig<3 Igår mötte jag upp Diana och hennes underbara moder i Mariatorget för att gå och äta en god middag Japansk restaurang..*prata minnen.* De var helt fantastiskt! Och maaaaten! Oh my, smak lökarna "was on fire", 2 öl + en pub senare blev de något thai ställe i Zinkensdam. Jag och Diana lämnat av hennes moder för att fortsätta vår supa runda. Vi träffade upp lite vänner till Diana och  gick in och satte oss på "Tiger"...mysigt ställe dock jävligt fullt.
Efter några öl där åkte jag vidare för att mötta upp Sara. DEE första som händer när vi kommer in på nästa ställe är att SNUBBLAR! Med huvudet före for jag fram *piinsaaamt*
"VEM snubblar?! Klant 3000!"
Effter de blev det shots terapi! Jag skämades så mycket att jag tvingade Sara att börja shota med mig.....aaand the it's dark. Åh nu ligger jag här och dräglar på kudden och saknar mitt morgon kaffe.


Idag: Jag har bestigit Mount everest tyyyp, Sara  rensar garderoben och jag ligger ovan på hennes gigantiska klädhög med kudden och datorn, hand i hand. Ett moln av rosa toppar och glittriga kläningar är de ända man ser så långt ögat når.
Ikväll: Idag ska jag hem. Orkar inte festa mer! Men tydligen har jag ju lovat Mimms att supa skallen av mig idag med och med Emme imorgon (för då blir de kryssning.) Påtvingad alkis , tack så mycket.
Ska väll försöka lura med mig Mimmi hem till mig och kolla på film.
* Kanske kommer Sara och Paris oxå över för att mysa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0