Gud vad alla klagar

Alla bara pratar om sig själva hela tiden nu mera. Ingen är intresserad av gemenskapen, vad hände? "En för alla, alla för en". Alla bara sitter hemma och själv lider nu mera. Daam egoo-boost liksom.  Tydligen är 1 +1 nu mera lika med 3. Vill man prata får man gå till sin egna spegel. Och om man väll har något på hjärtat, är de inte en lösning man letar efter utan snarare att ha någon att dela sin själv ömkan och Ravel , ravell, ravell....öööh. Jaja, shit va less man blir. Vad ska man göra? Jag tänkte att jag skulle haka på trenden, man vill ju liksom inte va ofashion liksom.  Bättre sent en aldrig!

Mitt ravell....;
Hmm jaa..jag bor i London (daam, stackars mig, heeelt ensam.) Jag pluggar dag och natt (nää, mm  stackars mig, daaam....faaan jag får en utbildning, och jag måste slita lite extra i 4 år meen daaam jag får en shit bra utbildning.) Faaan jag som ska kämpa för att bli världens bästa regisör, nene faan nu ska jag lida lite i mina egna tankar, istället för att fokusera på att bra jag kan göra. Faaan, jaaag sov med han och han...shiit mitt liv går under...faaast jag har mat och ett bra liv...meen endå liksom. Va skulle jag älska ett dramatiskt lliv? Va nej! Jag bara måste hålla statusen på vad mina kompisar gör för att paja sin liv, istället för att göra de bästa av mitt liv. Vem som sover med vem, sen måste jag nog deppa lite extra för dem...IFALL dem inte kan göra de jobbet själva. Faan jag måst banta, daam jag som har mat på bordet...liksom, de är ju nästan så att jag blir avensjuk på barn i afrika liksom...ne nu ska jag deppa över mitt västliv. Daaam

Hääär är jaaag! DAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Lily

Åh, det blir nog bättre ska du se!



kramar,

från din före detta klasskamrat! <3

2010-12-28 @ 20:24:08
URL: http://lilylovesjapan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0