Kohta-Welcomes-back-Maki (Party!) Del 2


Photos!
Tyvärr tog jag inte så många bilder igår :( men några blev det i alla fall! Haha måste ha lagt all min kraft på supandet istället för att fota.  Shit pomfrit, det blev duktigt med alkohol igår och ändå hade jag ingen egen med mig(..) Helt galet 20 sek efter jag tagit mig igenom folk massorna och in igenom dörren fick jag en whisky flaska i handen bara så där! Haha det är så det ska va! Festen var najs! Mys pys liksom :D Alla var dygn-raka som vanligt, pratade med lite olika mänskor men festen hade en ganska lugn stämning. Haha ja, jag hittade två ganska roliga tyskar som jag inte riktigt vet vart dem kom ifrånXD sen några Italienare på köpet av det som blev ganska upprörda när man svor*humor*
Kul att se Maki igen också! Det var bara på slutet som allt spårade!! Fast det finns ju inte en chans  att jag berättar om det här, om du trodde det XD GLÖM OCH DRÖM
Ξ
Men det verkar som om min  EXTREMT spårade party ande är tillbaka*not good* Hmm a tror inte det är så bra igentligen därför att den sidan har sabbat så mycket i mitt live. Haha men än så länge har jag inte satt tequilan i  halsen!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0