SPÖKBOLL IDAG

•IDAG BLIR DET NATT SPÖKBOLL! IKVÄLL 00.00 ÖPPNAS GYMPASALENS DÖRRAR!

Hela natten kommer vi ha spökbolls tunnring! Massa bollar i luften! Hela natten kommer elever från alla linjer på hela st Eriks skolan (t.ex. el, est, florist, trä mm..) och lärare att tävla i mot varandra i spökboll! Spökbolls-tunnring here we come!
Elver vs elvers, lärare vs elever!
Mitt lag kommer att  vinna så fuck off!! We call ourself "Fear of the dark"! Fett tungt! ALLA KOMMER ATT VARA UT KLÄDDA TILL ROCK LEGENDER! VI KOMMER HA MARLYN MASON, NIKKI SIXX, OZZY OSBOURNE OCH NÅGON FRÅN KISS + NÅGON MER!!! :D
Bilder kommer in imorgon om jag orkar! Kommer inte få sova på hela natten men jag peppar med power king!
PUSS & KRAM NU MÅSTE JAG HOPPA IN I DUSCHEN ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fan vad kul!lycka till

2010-02-25 @ 19:20:12
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0