Hej nu är jag tillbaka bakom tangenterna!

I'm back from London baby or I have been back a time now but today the sun is shineing so :D Hey Blogg!

  1. Well ...... so much new has happend and at the same time not (..) Sweden is more like Surburbia undergrond now, Zombie town next. A person died 4 days ago, sun still shineing right? Sooo (....)
  2. .....
  3. ....
  4. Well... I have decide to start to take up my camera again (..) Maby the camera can make my smile a bit:)

Här kommer mina några av mina foton som jag faktiskt aldrig har visat för någon annan tidigare. Därför att jag är så nervös att ingen ska tycka om mina foton, därför att jag aldrig blir nöjd men nu ska jag testa mig fram.

Hoppas ni tycker dem är finna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0