Matte och avkoppling samtidigt

Kom hem från gymmet för en lite stund sen:) Idag testade jag Odenplans stats, vilket var ganska läskigt måste jag få säga! Alla var fitnes 3000 och ända inte en ända svett droppe i pannan hade dem som tränade där meeen smink och läpp glans hade dem minsann occh små tajta shorts också! Så jag kände mig ganska mobbad och äcklig när jag var färdig och svettig liksom, faan får skärpa mig nästa gång ska jag allt va förbered med smink och allt (lovar!) Sen kunde man efter att man hade tränat klart smyga tillbaka till omklädnings rummet och äta en banan i deras vita små vita korg soffor framför den stora plastma teve dem hade in i omklädnings rummet.





Men nu sitter jag inne i köket. Har lagt en inte så snygg men mysig ler mask i ansiktet samt gjort mig en good kopp vanilj te. Matte boken ligger framför mig oxå jahaa den ska väll också öppnas så hej då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0