Party Tonight

Är de efter fest på eran balkong (oooooohooohoo)
Ikväll blir det student fest eller vad man ska säga...hemma fest i Arceway. Alla från skolan ska typ ditt så de blir väll att man rör på rumpan och kollar läget (liksoooom.) En tjej i 3 året fyller år så nu blir de supa supa natten lång, meen duktig som jag är har jag bara köpt jätte lite alkohol så jag inte ska skämma ut mig ikväll in för alla + att jag är så jävla bakis efter ut kvällen igårXD

Ne jag hoppas verkligen jag håller mig i skinet ikväll :P Jag hoppas oxå att det blir roligt.
ÅÅh fortfarande inget Internet, vilket suger big time! Jag lånar fortfarande Annas Internet.
Och imorgon ska jag helhjärtat  skänka min själ till studierna och röst övervingarna och massa SquttingXD Squttingen är......hmmm jag vet inte hur jag ska förklara de en visöving förkroppen vilken gör ont som faan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0