Hej då min svarta garderob!

Jag har blivit ombedd att in skaffa en ny garderob. Tydligen äger jag alldeles för mycket svart. För mitt eget bästa. Hmmmm, jag som älskar svart, hur ska jag tolka det här? Först kände jag verkligen "fuck you", "mind your on fucking business! "Men äässch sen tänkte jag, jag har redan skaffat nytt live, nytt land, nya vanor..så varför inte nya kläder? Jag har typ ändå slutat bära smink så. Så därför på lördag ska jag lura med mig Freja till Primark och be henne om hjälp att shoppa lite nya kläder :D Ohlala. Oh my goood jag har inte ägt kläder med färg på sen jag var 12 år. Vilket innbär = I'm fabulous. Sen på kvällen efter några starbucks ska jag ta med henne på en föreställning på min skola. Så de blir myss lördag!

Well nu måste jag åter gå till att välja manus inför min och Liams fäktnings scen som kommer bli vårt slut prov (tror jag), något sånt. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0