Kvälls tortelini!

Heey!
Jag vet att jag skriver för lite på den här bloggen och berättar inte äns hälften vad som händer här borta i Archway getto. Jag önskar jag han och kunde berätta allt. Yay I know it sucks. Men det finns verkligen inte tid att berätta allt, + att jag inte har tid att sitta vid datorn längre. Det finns alltid något att göra nu mera...läsa pjäser, läsa på, träna på karaktärer, fäktning eller fysträning. (Btw vi  har så mycket fysik träning nu mera att jag börjar jag bli lite orolig att jag ska få "FETTO" vader. Den du. Jag svär, jag är live rädd att dem ska bli enorma av alla squtning.)
Men nu (ikväll) till lätt jag mig själv lite relaxing (YAY). Kokar torteline och ser på "Black Swan". Åh den är awesome! Oh good I wish I was such a good ballerina as she! Daam that would have been great! + man hade ju inte bangat på att se ut som Natalie Portman heller. Daaaam, man kan ju önska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0